Subject: Kohtla-Järve linna Sompa linnaosa jalg- ja jalgrattatee eelprojekti parandused
From: "Karel Vergi K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 17:26:11 +0200

Tere,

Edastan kooskõlastamiseks korrigeeritud Kohtla-Järve Sompa linnaosas jalg-
ja jalgrattatee eelprojekti materjalid.

Projektdokumentatsioon on allalaetav lingilt:
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/EhYDgIqAoMlOlQfv1LE0RYsB7mcpXN3p0Ao
RpDdFwlCXZA?e=dXMTGA>  2024-03-18 Eelprojekt kooskõlastamiseks

Lugupidamisega

Karel Vergi, MSc
projektijuht
mob: +372 5057035
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
<https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>